Το Εμπορικό Σήμα είναι η μάρκα σας. Είναι ο τρόπος που σας αντιλαμβάνεται και σας θυμάται ο πελάτης σας .
Σκέφτεστε το εμπορικό σας σήμα? Αυτό που πραγματικά σκέφτεστε είναι η εικόνα της εταιρίας σας, στα μάτια των πελατών σας. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα. Από τις επαγγελματικές σας κάρτες έως τον ιστότοπό σας. Από τις αλληλεπιδράσεις των κοινωνικών σας μέσων, έως τον τρόπο που απαντάτε στο τηλέφωνο και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας αξιολογούν την εταιρία σας.
Για να γίνει μια εταιρική ταυτότητα επιτυχημένη, είναι καταρχάς απαραίτητο να γνωρίζετε που θέλετε να απευθυνθείτε. Στην συνέχεια θα πρέπει να έχετε ένα σχέδιο για να δημιουργήσετε τον τύπο της ταυτότητας που θέλετε να έχετε. Η επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα δεν γεννιέται από μόνη της. Πρέπει να είναι σωστά μελετημένη, προσεκτικά σχεδιασμένη και άριστα εκτελεσμένη.
[dt_quote]
“Μία επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα πρέπει να είναι σωστά μελετημένη, προσεκτικά σχεδιασμένη και άριστα εκτελεσμένη”
[/dt_quote]
Παρά το γεγονός όμως για το πόσο προφανής είναι η σημασία της εταιρικής επωνυμίας, πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν αφιερώνουν τον απαραίτητο χρόνο για το εμπορικό τους σήμα.
Σας αναφέρουμε πέντε βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να σκεφτείτε την επωνυμία της επιχείρησής σας:
1. Το εμπορικό σήμα σας βοηθά να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.
Στη σημερινή παγκόσμια αγορά, είναι σημαντικό να ξεχωρίζουμε από το πλήθος. Δεν ανταγωνίζεστε σε τοπικό επίπεδο, η εταιρία σας ανταγωνίζεται πλέον στην παγκόσμια οικονομία. Είναι σημαντικό να ξεχωρίσετε από χιλιάδες ή εκατομμύρια παρόμοιες εταιρέιες σε όλο τον κόσμο.
2. Η επωνυμία προωθεί την αναγνώριση.
Οι άνθρωποι τείνουν να συνεργάζονται με εταιρείες με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι. Εάν το λογότυπο είναι εύκολα αναγνωρίσιμο, οι άνθρωποι αισθάνονται πιο άνετα να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
3. Η μάρκα σας, παρέχει κίνητρα και κατεύθυνση.
Μια σαφής στρατηγική στον σχεδιασμό της εταιρικής σας ταυτότητας, παρέχει μεταξύ άλλων και σαφείς οδηγίες για το προσωπικό σας. Τους λέει πώς να ενεργήσουν, πως να πωλήσουν και πώς να ανταποκριθούν στους στόχους της εταιρίας.
4. Μια ισχυρή μάρκα προκαλεί αναφορές.
Οι άνθρωποι συνηθίζουν να αναφέρονται σε μάρκες που τους αρέσουν ή που έχουν ανακαλύψει. Μέσα από φωτογραφίες, βίντεο και ταγκαρίσματα στα κοινωνικά μέσα, δημιουργούνται αλυσιδωτές αναφορές. Ενα δίκτυο δυνητικών πελατών. Δίκτυο το οποίο διαφημίζει την εταιρία σας, με αποτέλεσμα την αύξηση των πελατών στο φυσικό σας κατάστημα, και οργανικών κλικ στο ηλεκτρονικό.
Οι άνθρωποι φορούν μάρκες, τρώνε μάρκες, ακούν μάρκες και συνεχώς λένε σε άλλους για τις μάρκες που αγαπούν. Ως εκ τούτου, ένα ισχυρό εμπορικό σήμα, είναι απαραίτητο στην πρόκληση αναφορών και την δημιουργία παραπομπών.
5. Το εμπορικό σήμα σας, αντιπροσωπεύει εσάς και την υπόσχεσή σας στον πελάτη σας.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το εμπορικό σήμα, σας αντιπροσωπεύει πλήρως. Εσείς είστε το εμπορικό σας σήμα, το προσωπικό σας είναι το εμπορικό σας σήμα, τα προϊόντα σας είναι το εμπορικό σας σήμα.
Μία νεοσύστατη επιχείρηση, είναι πολύ εύκολο να περιπλανηθεί από ιδέα σε ιδέα (εάν δεν την καθοδηγήσει κάποιος), με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί από τους αρχικούς στόχους ή τα σχέδιά της. Μια σαφής λογική σχεδιασμού ενός λογοτύπου για παράδειγμα, σας βοηθά να παραμείνετε εξ’αρχής επικεντρωμένοι στην αποστολή και το όραμά σας, εξοικονομώντας σας τελικά χρόνο και χρήμα.
Εμείς είμαστε απλά εδώ για να φροντίσουμε να εκτελεστεί άμεσα ή εταιρική ταυτότητα που έχετε επιλέξει να σας ακολουθεί. Είτε την σχεδιάσαμε μαζί είτε όχι.
Σε κείμενο που ακολουθεί, μιλάμε για το κόστος σχεδιασμού ενός εμπορικού σήματος και άλλων γραφιστικών υπηρεσιών.
[dt_blog_posts_small number=”2″ order=”asc” columns=”2″ round_images=”true” category=”blog”]