Όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν την εκτύπωση των ετικετών ή των αυτοκόλλητων σας

[ultimate_heading main_heading=”Όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν την εκτύπωση των ετικετών ή των αυτοκόλλητων σας” main_heading_color=”#000000″ sub_heading_color=”#000000″]
Πριν ξεκινήσετε τον σχεδιασμό των ετικετών ή των αυτοκόλλητων που χρειάζεστε, θα πρέπει να ακολουθήσετε κάποιους νόμους (άγραφους και μη)
καθώς και να καθορίσετε τους  παράγοντες που θα σας επιτρέψουν να αποφύγετε κρίσιμα λάθη και επιπλοκές.
[/ultimate_heading]
[ultimate_spacer height=”10″][ultimate_spacer height=”10″]
Η χρήση των ετικετών σας έχουν ιδιαίτερη σημασία

Το προϊόν σας θα ζεσταθεί ή θα καταψυχθεί; Θα εκτεθεί σε  υπαίθρια στοιχεία; Αν ναι, σκεφτήκατε τον τύπο ετικέτας που θα χρησιμοποιήσετε και πώς θα παραμείνει κάτω από αυτές τις συνθήκες;

Για παράδειγμα, για ένα προϊόν το οποίο θα είναι σε ένα ράφι super market και το οποίο δεν σας ενδιαφέρει να έχει ετικέτα υψηλής αντοχής, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χαρτί, χωρίς απαραίτητα την επίστρωση κάποιου βερνικιού ή πλαστικοποίησης. Αν πάλι το προϊόν σας θέλετε να φέρει ετικέτα με στοιχειώδη προστασία, η χρήση πολυπροπυλένιου με επίστρωση βερνικιού ή uv, είναι σχεδόν μονόδρομος.

Για υψηλές όμως απαιτήσεις, σε θερμοκρασία, καιρικές συνθήκες κ.α. οι ετικέτες από αυτοκόλλητο βινύλιο με επιπλέον πλαστικοποίηση, θα σας βοηθήσoυν να είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.

[dt_fancy_title title=”Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε πιστά τους νόμους και τις οδηγίες σήμανσης” title_align=”right” title_size=”h5″ title_color=”custom” separator_style=”dotted” separator_color=”accent” custom_title_color=”#000000″][ultimate_spacer height=”10″]

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν πουλάτε προϊόντα διατροφής ή ποτά. Τα προϊόντα σας θα πρέπει να έχουν ετικέτες που ακολουθούν τις οδηγίες του ΕOΦ για την σήμανση των τροφίμων και τις διατροφικές πληροφορίες. Αν πάλι πουλάτε ρούχα, η ετικέτα σας θα πρέπει να φέρει σήμανση που προβλέπεται για τα υφάσματα.

[ultimate_spacer height=”10″][ultimate_spacer height=”10″][dt_fancy_title title=”Δημιουργήστε ετικέτες που ξεχωρίζουν και πουλάνε” title_align=”right” title_size=”h5″ title_color=”custom” separator_style=”dotted” separator_color=”accent” custom_title_color=”#000000″]

Αφού λοιπόν ξεκαθαρίσαμε τα βασικά, πάμε να δούμε και ποιές είναι οι προυποθέσεις που χρειάζονται ώστε η ετικέτα σας να είναι αφενός ελκυστική αλλά και να περνάει ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το προϊόν.

 

Όλες οι πληροφορίες που θα περιλαμβάνει η ετικέτα σας πρέπει να είναι σωστά ιεραρχημένες. Οι περισσότερες από τις ετικέτες εκεί έξω μπορεί να περιέχουν πολλές πληροφορίες. Αν δεν έχετε αρκετό χώρο θα πρέπει να είστε επιλεκτικοί με τις πληροφορίες που θα συμπεριλαβετε.

Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι συμπεριλαμβάνετε πρώτα τις απαραίτητες πληροφορίες. Το λογότυπο και το όνομα του προϊόντος, το μότο και το barcode. Τέλος,  τις πληροφορίες που απαιτούνται για την κατασκευή καθώς και τις ενδεχόμενες προειδοποιήσεις. Στη συνέχεια, και εάν έχετε ακόμα αρκετό χώρο, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια λίστα με τα οφέλη του προϊόντος σας.

Επιλέξτε υφή και φινίρισμα που θα τονίζει τη λάμψη της ετικέτας σας.

Είτε θελήσετε να τυπώσετε μία απλή και κομψή ετικέτα, είτε μία που να «βγάζει μάτι», το υλικό της εκτύπωσης είναι ο καλύτερος οδηγός για να σας βοηθήσει να επιλέξετε.

 

Έχετε πολλές και διαφορετικές επιλογές όταν πρόκειται για το υλικό ετικετών σας. Για παράδειγμα οι διαφανείς ετικέτες είναι συχνά ιδανικές για γυάλινα και πλαστικά μπουκάλια νερού, μπανιέρες, βάζα, κ.α.

Επίσης, η χάρτινη ετικέτα που χρησιμοποιείται συνήθως για κιβώτια, πλαστικά δοχεία κλπ είναι σταθερή αξία στη σχέση ποιότητας/τιμής

Οι πιο συνηθισμένες είναι οι γυαλιστερές ετικέτες. Συνήθως απο πολυπροπυλένιο ή βινύλιο. Τυπώνονται είτε με την μέθοδο της φλεξογραφίας, είτε της ψηφιακής εκτύπωσης.

[ultimate_spacer height=”10″]
Και μην ξεχνάτε !! Χρησιμοποιείτε πάντα Cmyk Scale κατά τον σχεδιασμό.

Πριν απ’όλα και κατά την διάρκεια του σχεδιασμού, επιλέξτε σκάλα τετραχρωμίας (cmyk) και όχι rgb ώστε το τελικό εκτυπωμένο αποτέλεσμα να είναι όσο πιό δυνατόν κοντά σε αυτό που σχεδιάσατε.

Σε αυτό το άρθρο γίνεται εκτενή αναφορά για την διαφορά στις χρωματικές σκάλες, που μπορεί να σας βοηθήσει ευρύτερα.

[ultimate_spacer height=”10″][ultimate_spacer height=”10″][dt_fancy_title title=”Μην αγχώνεστε. Εμείς είμαστε εδώ για εσάς.” title_size=”h5″ title_color=”custom” separator_style=”dotted” separator_color=”accent” custom_title_color=”#000000″]

Μετά από όλες αυτές τις περιγραφές και τις εξηγήσεις, ίσως θελήσετε να πάρετε τα βουνά και να μην ξανασχοληθείτε. Μπορείτε όμως πάντα να πάρετε και μια γεύση από την ποικιλία των ετικετών που σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε και να εμπιστευτείτε την πολυετή μας εμπειρία.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες σας. Όσο μικρές ή μεγάλες μπορεί να είναι.

[ultimate_spacer height=”10″]
Όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν την εκτύπωση των ετικετών ή των αυτοκόλλητων σας | © 2019 Grafo | All Rights Reserved
[dt_soc_icons soc_icon_gap_between=”4px”][dt_single_soc_icon link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgrafo.gr%2F%3Fref%3Dsettings|||” dt_soc_icon=”dt-icon-facebook” soc_icon_border_width=”0px” soc_icon_color=”#ffffff”][dt_single_soc_icon link=”url:https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fchannel%2FUCCF6m8YqIwLdEnR4Z9njrnA%3F|||” dt_soc_icon=”dt-icon-the7-play-alt” soc_icon_border_width=”0px” soc_icon_color=”#ffffff”][dt_single_soc_icon link=”url:https%3A%2F%2Fbusiness.google.com%2Fdashboard%2Fl%2F02563613747630161382|||” dt_soc_icon=”fab fa-google” soc_icon_border_width=”0px” soc_icon_color=”#ffffff”][/dt_soc_icons]
grafo.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο