Confused Curious Thinking measure

Εκτύπωση ρούχου: Πώς να επιλέξετε τα σωστά μεγέθη

Έχετε περάσει ώρες σχεδιάζοντας ακριβώς όπως θέλετε σε ένα μπλουζάκι. Είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στο επόμενο επίπεδο, να τοποθετήσετε το σχέδιο σας στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα ώστε να έχετε μία πιό ρεαλιστική εικόνα, και να προχωρήσουμε στην εκτύπωση της. Όμως κάτι σαν να έχετε ξεχάσει. Τι μέγεθος ρούχου πρέπει να παραγγείλετε.

Τι μέγεθος ρούχου πρέπει να παραγγείλετε λοιπόν;

Δυστυχώς δεν υπάρχει μαγική απάντηση, εξίσωση ή κανόνας για να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση. Συμβατική σκέψη είναι ότι θα πρέπει να παραγγείλετε με αναλογία 1-2-2-1 και ειλικρινά αν δεν έχετε ιδέα από πού να ξεκινήσετε δεν είναι κακή η αναλογία που θα ακολουθήσετε. Πολλοί πελάτες είναι πρόθυμοι να ανεβαίνουν σε μέγεθος ή και ακόμα να προσπαθούν να το συρρικνώσουν. Το να μετράμε τα πάντα περισσότερο προς τη μέση είναι κοντά στην κοινή λογική με τη σκέψη ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων πέφτει κάπου στη μέση και έτσι θα καλυφθείτε τις περισσότερες φορές.

Πρέπει να υπάρχει καλύτερος τρόπος!

Παρόλο που δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα και πάντα μοιάζει να αιωρείται ένα ερωτηματικό στο μέγεθος που χρειάζεστε, να γνωρίζετε ότι η βάση πελατών σας είναι πραγματικά το κλειδί για να έχετε σωστή παραγγελία για το ρούχο σας. Μετά από αρκετές διαδρομές και κυκλοφορίες διαφόρων γραμμών με διάφορες εταιρίες, θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε ένα μοτίβο για τα μεγέθη που ταιριάζουν και πωλούν καλύτερα. Αλλά αν αυτή είναι η πρώτη σας σχεδιαστική προσπάθεια σας προτείνουμε να προσπαθήσετε να “στερεοτυπώσετε” τους πελάτες σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Ναι, τα στερεότυπα συνήθως δεν είναι καλά, αλλά στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν πραγματικά να σας βοηθήσουν.

Αποτέλεσμα εικόνας για clothing measures

Τέλος, γνωρίστε τον πελάτη σας

Σκεφτείτε ποιοί είναι οι πελάτες σας και σε ποιό γκρούπ διαστάσεων εντάσσονται. Επιτρέψτε μας να χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα από πρώτο χέρι. Διαχειριζόμαστε τις εμφανίσεις μιας εταιρείας αλκοολούχων ποτών.  Όταν ήρθε ο καιρός να παραγγείλλουμε τα μπλουζάκια τους, και να τους προτείνουμε τα νούμερα, λάβαμε κυριολεκτικά υπόψη ότι οι περισσότεροι πελάτες της συγκεκριμένης εταιρίας, θα ήταν γύρω στην μέση ηλικία, ιδιοκτήτες ενός μπαρ ή ενός εστιατορίου, και άρα θα είναι λίγο μεγαλύτεροι από ότι συνήθως. Έτσι, στην πρόταση μας, βεβαιωθήκαμε να “ανέβουμε” ένα νούμερο και να κινηθούμε περισσότερο προς τα XL και 2XL ρούχα. Από την άλλη πλευρά, αν απευθύνεστε σε ένα κατάστημα ρούχων με μοδάτα τζιν κλπ., πιθανότατα δεν πρόκειται να παραγγείλετε έναν τόνο XL μπλουζάκια. Ξέρουμε ότι μπορεί στους πελάτες σας να ακούγεται κομματάκι στερεοτυπικό, αλλά πρέπει να είστε ειλικρινείς και σωστοί με τις διαστάσεις στις οποίες θα καλήξετε ώστε να καλύψετε τις ανάγκες τους στο έπακρο!

grafo.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο